

ANMAR


Blisko 20-letnie doświadczenie, w dystrybucji, promocji oraz sprzedaży sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wysokospecjalistycznej aparatury medycznej.


Zaufanie największych firm medycznych na świecie, Szerokie portfolio zapewniające niemalże w 100% potrzeby szpitali, ponad 21 tysięcy pozycji w systemie.


Stała i doświadczona kadra ekspertów, będąca w stanie pomóc Ci w najtrudniejszych sytuacjach.


Duży stok magazynowy, zapewniający szybką dostawę i możliwość zaopatrzenia oddziału w jednym miejscu.
PHU Anmar sp. z o.o. sp. komandytowa założona w 2002 roku z siedzibą w KSSE podstrefa Tyska, jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży medycznej, na dowód czego w 2014 r. otrzymaliśmy tytuł Gazeli Biznesu za wyniki osiągnięte w latach 2011-2013. Połączenie wieloletniego doświadczenia z innowacjami w biznesie to nasza MISJA. Pragniemy, aby w polskich szpitalach był obecny sprzęt medyczny najwyższej jakości – to nasza WIZJA. Obecnie zatrudniamy ponad 40 pracowników, gotowych zrealizować każde zamówienie klienta na najwyższym poziomie. Posiadamy duże stoki i powierzchnie magazynowe, przez co jesteśmy w stanie szybko reagować na potrzeby naszych odbiorców.
Nasza oferta
Grupa odbiorców


Realizujemy dostawy wyrobów medycznych do kilkuset szpitali publicznych na terenie całego kraju. Na przestrzeni ostatnich lat mocno pracowaliśmy nad kompleksowością oferty i dzisiaj możemy stwierdzić, że jesteśmy w stanie zaspokoić zapotrzebowanie szpitala na większość zamawianego zużywalnego sprzętu medycznego. Niezwykle ważna jest dla nas jakość oferowanych i dostarczanych produktów, dlatego bardzo starannie dobieraliśmy i dobieramy partnerów biznesowych.
Zapraszamy do współpracy szpitale publiczne z całego kraju.


Ciągły rozwój infrastruktury
Od 2017 roku rozpoczęliśmy dynamiczną modernizację i informatyzację firmy. W tej chwili dysponujemy powierzchnią ponad 2000 m2 wraz z modułowym systemem regałów. Całość procesów magazynowych i wymiany dokumentów została zautomatyzowana poprzez wdrożenie nowego systemu WMS zintegrowanego z programem księgowym.
Jesteśmy w trakcie testowania internetowej platformy zakupowej, która pozwoli klientom składać zamówienia przez całą dobę i 7 dni w tygodniu dzięki łatwemu dostępowi przez przeglądarkę.
Aktualności


Ruszyła budowa nowego skrzydła
20.05.2021
Dodatkowa powierzchnia biurowa o łącznej wielkości 570 m² będzie przeznaczona głównie dla naszego zespołu Działu Zamówień Publicznych. Liczymy, że dzięki temu jeszcze bardziej zwiększymy naszą wydajność i znacząco podniesiemy standardy obsługi klienta. Planowany koniec budowy przewidywany jest na 31.08.2021 r.


Gazele Bizensu 2020
21.02.2021
Niezmiennie od 2012 roku gościmy w gronie najbardziej dynamicznych małych i średnich firm w Polsce w ramach rankingu Gazele Biznesu, nie inaczej było także w 2020 roku. Dziękujemy Puls Biznesu za to wyróżnienie, jak i naszym pracownikom, partnerom i klientom, bez których realizacja tego wyniku byłaby niemożliwa. To nasz wspólny sukces!